Rasclubs & Werkgroepen

Mundikat kent verschillende rasclubs en werkgroepen. Dit zijn organisaties die de belangen van een of meerdere rassen behartigen. Zo bieden deze organisaties onder andere een kittenbemiddeling en herplaatsingservice. Daarnaast beantwoorden ze al uw vragen en kunnen ze u meer informatie over het desbetreffende ras verstrekken. U kunt contact opnemen met de volgende rasclubs en werkgroepen:

Brittenclub Rasclub van Mundikat
Britten Club

Een rasclub voor de echte Brits korthaar liefhebber. Deze rasclub geeft een magazine uit en organiseert onder andere kittenmiddagen en lezingen.
Welkom bij De Brittenclub

Bezoeken

Le Chat Qui Rit (werkgroep voor de Chartreux)
Een kleine actieve werkgroep met een informatieve website. De werkgroep geeft twee maandelijks een mooie digitale nieuwsbrief uit boordevol informatie over dit zeldzame ras.
www.lechatquirit.nl

Bezoeken

Wong Mau (werkgroep voor Burmezen en Burmilla’s)

Een kleine gezellige werkgroep voor de Burmezen en Burmilla liefhebbers. De werkgroep staat voor u klaar voor al uw vragen.

Mundikat Pers2